Zestaw na bazie oprogramowania SYMFONIA® Premium

rozwiązania kompleksowe
Aplikacja SYMFONIA® Premium to pierwszy na rynku polskim zintegrowany pakiet wspomagający zarządzanie w małych i średnich firmach. Ułatwia m.in. ewidencjonowanie, aktualizację, inwentaryzację i umarzanie środków trwałych, niskocennych składników majątku oraz wartości niematerialnych i prawnych. Umożliwia ewidencjonowanie obcych środków trwałych wykorzystywanych na podstawie umowy leasingu, wynajmu lub dzierżawy. Prowadzi również ewidencję miejsc użytkowania środków i ich części składowych. Rozlicza koszty zgodnie z przepisami o dotacjach.

W skład pakietu SYMFONIA® Premium wchodzą następujące programu:
  • Finanse i Księgowość Premium
  • Analizy Finansowe Premium
  • Środki Trwałe Premium
  • Kadry i Płace Premium
  • Płace Premium
  • Handel Premium
  • Faktura Premium
  • Mała Księgość Premium


Kompletny zestaw do zarządzania firmą na bazie Symfonii obejmuje

w wersji podstawowej:
  • drukarkę etykiet - opcjonalnie: Zebra GK 420t/TLP2844
  • terminal - opcjonalnie: AML M5900
  • oprogramowanie SYMFONIA® Premium
  • zestaw materiałów - etykiety e1007 50x30 - 3 tys. szt. + taśma barwiąca Resin 64/74 do zadruku etykiet.





w wersji rozszerzonej:

  • drukarkę etykiet - opcjonalnie: Zebra GK 420t/TLP2844/S4M
  • terminal - opcjonalnie: Datalogic Memor
  • oprogramowanie SYMFONIA® Premium
  • oprogramowanie SmartKolektor - wzbogaca funkcjonalność Symfonii, dając jej możliwość obsługi danych za pomocą przenośnych kolektorów w technologii kodów kreskowych, umożliwiając tym samym m.in.: pełną inwentaryzację środków trwałych, inwentaryzację magazynu, kompletację oraz przyjęcie/wydanie z magazynu
  • zestaw materiałów - e1007 50x30 - 3 tys. szt. + taśma barwiąca Resin 64/74 do zadruku etykiet.

 



W celu uzyskania dodatkowych informacji,
prosimy o kontakt z Działem Handlowym.

   
© 2010-2018 Altarex. All Rights Reserved
Projekt & cms: www.zstudio.pl