Zestaw na bazie SYMFONIA®

Zestaw na bazie SYMFONIA®

Aplikacja SYMFONIA® Premium to pierwszy na rynku polskim zintegrowany pakiet wspomagający zarządzanie w małych i średnich firmach. Ułatwia m.in. ewidencjonowanie, aktualizację, inwentaryzację i umarzanie środków trwałych, niskocennych składników majątku oraz wartości niematerialnych i prawnych. Umożliwia ewidencjonowanie obcych środków trwałych wykorzystywanych na podstawie umowy leasingu, wynajmu lub dzierżawy. Prowadzi również ewidencję miejsc użytkowania środków i ich części składowych. Rozlicza koszty zgodnie z przepisami o dotacjach.

czytaj dalej wyślij do nas zapytanie

Moduły wchodzące w skład Symfonia ERP to:

  • Symfonia Handel,
  • Finanse i Księgowość,
  • Contact Manager,
  • Sage Analityk Sprzedaży,
  • Środki Trwałe,
  • Symfonia Kadry i Płace,
  • Zarządzanie produkcją i
  • ERP Business Intelligence.

Kompletny zestaw do zarządzania firmą na bazie Symfonii obejmuje

  • drukarkę etykiet - opcjonalnie: Zebra GK 420t / ZD420t
  • terminal - np. Datalogic Memor
  • oprogramowanie SYMFONIA® Premium
  • oprogramowanie SmartKolektor - wzbogaca funkcjonalność Symfonii, dając jej możliwość obsługi danych za pomocą przenośnych kolektorów w technologii kodów kreskowych, umożliwiając tym samym m.in.: pełną inwentaryzację środków trwałych, inwentaryzację magazynu, kompletację oraz przyjęcie/wydanie z magazynu
  • zestaw materiałów - Folia PP 50x30 - 3 tys. szt. + taśma barwiąca Resin 64/74 do zadruku etykiet.

 

 

Szybki kontakt 22 632 07 93 altarex|altarex.com.pl| |altarex|altarex.com.pl