Wsparcie techniczne

Za pośrednictwem poniższego formularza możecie Państwo przesłać pytania, dotyczące instalacji i konfigurowania urządzeń oraz przedstawić problemy związane z użytkowaniem sprzętu i oprogramowania.

 

Formularz zapytania

 

Jeśli wysyłacie lub zgłaszacie Państwo do nas urządzenie do naprawy lub diagnozy, prosimy żeby:

  1. Pobrać formularz zgłoszenia (zapisując np. w Pobrane, Moje dokumenty... ) Formularz zgloszenia naprawy / diagnostyki .
  2. Otworzyć za pomocą darmowego programu  Adobe Acrobat Reader.  (Adobe Acrobat Reader można pobrać tu:  https://get.adobe.com/pl/reader/otherversions/).
  3. Zapoznać się z treścią i uwagami dotyczącymi kosztów zawartymi w formularzu.
  4. Wypełnić pola formularza zlecenia.
  5. Zapisać wypełniony formularz pod dowolną nazwą (np. w Moje dokumenty, Pobrane...).   
  6. Wysłać wypełniony plik *.pdf na adres
  7. Urządzenie/a wymienione w zgłoszeniu zapakować, dobrze zabezpieczyć do transportu i dostarczyć na adres:

 

Serwis ALTAREX Sp. J.

ul. Kolejowa 9/11, IIp.

01-217 Warszawa

tel 22-632 61 91 w. 108, 109, 110

 

Korzystając z formularza, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych przez Altarex P.Sobótka, M.Janczak sp.j. oraz wyrażają zgodę na otrzymanie drogą elektroniczną informacji handlowej lub oferty serwisowej od w.w. spółki.

Spółka będzie przetwarzać dane pozyskane od Państwa w związku z intencją zawarcia, bądź wykonywaniem już zawartej umowy na produkt lub usługę oferowaną przez firmę Altarex P.Sobótka, M.Janczak sp.j.

Pozyskane dane osobowe przetwarzane będą w sposób legalny. Państwa dane będą przechowywane w wewnętrznym systemie do zarządzania firmą (CRM), do którego będą miały dostęp jedynie uprawnione osoby. Gromadzone dane osobowe to imię i nazwisko, nazwa i adres firmy, oraz e-mail i numer telefonu.
 

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Firma ALTAREX jest  najstarszym autoryzowanym  serwisantem drukarek Zebra w Polsce. Prowadzimy również autoryzowany serwis sprzętu m.in. takich producentów, jak: 

  • w zakresie drukarek m.in.: TSC, Sato, Datamax, inne
  • w zakresie terminali m.in.: Datalogic, Symbol/Motorola, AML, Honeywell, Intermec, Psion, inne
  • w zakresie skanerów:  Datalogic, Symbol/Motorola, Honeywell, Microscan, Sick, inne

 

Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty serwisowania i napraw pogwarancyjnych sprzętu zakupionego zarówno w naszej firmie, jak i u innych dostawców. Serwis wykonywany jest przez zespół doświadczonych inżynierów, co gwarantuje szybką i skuteczną reakcję. Informujemy, że bezpłatne naprawy gwarancyjne realizujemy jedynie dla urządzeń zakupionych w naszej firmie.

 

Oferujemy Państwu m.in.:

  • stałą pomoc telefoniczną, a także mailową lub fax-ową
  • sprzęt zastępczy na czas naprawy
  • stałe przeglądy i konserwacje sprzętu w miejscu instalacji
  • wykonywanie napraw w siedzibie klienta
  • gwarancje na sprzęt

 

Tutaj dowiesz się więcej:

 

Szczegółowych informacji na temat warunków oraz kosztów napraw i przeglądów udzielają  Pracownicy Działu Serwisu i Wsparcia Technicznego.

 

Przemysław Mroziński
tel. 22 632 61 91 w.108

e-mail:

Robert Malesa
tel. 22 632 61 91 w.110

e-mail:

 

 

 

 

© 2010 Altarex. All Rights Reserved
Projekt & cms: www.zstudio.pl