Wsparcie techniczne

Za pośrednictwem poniższego formularza możecie Państwo przesłać pytania, dotyczące instalacji i konfigurowania urządzeń oraz przedstawić problemy związane z użytkowaniem sprzętu i oprogramowania.

 

Formularz zapytania

 

Jeśli wysyłacie lub zgłaszacie Państwo do nas urządzenie do naprawy lub diagnozy, prosimy żeby:

  1. Pobrać formularz zgłoszenia (zapisując np. w Pobrane, Moje dokumenty... ) Formularz zgloszenia naprawy / diagnostyki .
  2. Otworzyć za pomocą darmowego programu  Adobe Acrobat Reader.  (Adobe Acrobat Reader można pobrać tu:  https://get.adobe.com/pl/reader/otherversions/).
  3. Zapoznać się z treścią i uwagami dotyczącymi kosztów zawartymi w formularzu.
  4. Wypełnić pola formularza zlecenia.
  5. Zapisać wypełniony formularz pod dowolną nazwą (np. w Moje dokumenty, Pobrane...).   
  6. Wysłać wypełniony plik *.pdf na adres
  7. Urządzenie/a wymienione w zgłoszeniu zapakować, dobrze zabezpieczyć do transportu i dostarczyć na adres:

 

Serwis ALTAREX Sp. J.

ul. Kolejowa 9/11, IIp.

01-217 Warszawa

tel 22-632 61 91 w. 108, 109, 110

 

 

 

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Firma ALTAREX jest  najstarszym autoryzowanym  serwisantem drukarek Zebra w Polsce. Prowadzimy również autoryzowany serwis sprzętu m.in. takich producentów, jak: 

  • w zakresie drukarek m.in.: TSC, Sato, Datamax, inne
  • w zakresie terminali m.in.: Datalogic, Symbol/Motorola, AML, Honeywell, Intermec, Psion, inne
  • w zakresie skanerów:  Datalogic, Symbol/Motorola, Honeywell, Microscan, Sick, inne

 

Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty serwisowania i napraw pogwarancyjnych sprzętu zakupionego zarówno w naszej firmie, jak i u innych dostawców. Serwis wykonywany jest przez zespół doświadczonych inżynierów, co gwarantuje szybką i skuteczną reakcję. Informujemy, że bezpłatne naprawy gwarancyjne realizujemy jedynie dla urządzeń zakupionych w naszej firmie.

 

Oferujemy Państwu m.in.:

  • stałą pomoc telefoniczną, a także mailową lub fax-ową
  • sprzęt zastępczy na czas naprawy
  • stałe przeglądy i konserwacje sprzętu w miejscu instalacji
  • wykonywanie napraw w siedzibie klienta
  • gwarancje na sprzęt

 

Tutaj dowiesz się więcej:

 

Szczegółowych informacji na temat warunków oraz kosztów napraw i przeglądów udzielają  Pracownicy Działu Serwisu i Wsparcia Technicznego.

 

Przemysław Mroziński
tel. 22 632 61 91 w.108

e-mail:

Robert Malesa
tel. 22 632 61 91 w.110

e-mail:

 

 

 

 

© 2010 Altarex. All Rights Reserved
Projekt & cms: www.zstudio.pl