O FIRMIE

Początki firmy Altarex sięgają 1992 roku.

Wówczas dwóch absolwentów Politechniki Warszawskiej, Wydziału Elektrycznego, po kilku pierwszych latach pracy „dla innych” i „na innych” postanowiło, że lepiej samemu decydować o wszystkim i robić, co się chce i jak się chce.

A w co warto zainwestować swój czas, pieniądze i otwarty umysł, w którym kierunku zacząć się rozwijać?

Wybór w tamtych latach był prosty – podbój rynku automatycznej identyfikacji. Łatwo było obrać taki kierunek, bo jeden z założycieli pracował już wcześniej w firmie o podobnym profilu.

No i zaczęło się.

Altarex stał się jedną z pierwszych firm, jaka pojawiła się na rynku AutoID. Zaczęło się od biura w prywatnym mieszkaniu, rozpoznawania rynku, poszukiwania dostawców sprawdzonego sprzętu. Pierwszymi byli: STI - Francja (producent czytników/dekoderów kodu) i ELTRON - USA (producent drukarek termicznych).

Pierwsze lata działania to ciężka praca, ciągłe szkolenia u dostawców w kraju i poza granicą, zawiązywanie pierwszych, trwałych – nawet do dzisiejszego dnia – relacji z klientami i producentami. To również kolejne zmiany siedziby firmy i lokali na coraz większe i wygodniejsze, mieszczące kolejnych pracowników i coraz większą ilość sprzętu demonstracyjnego i handlowego.

Dużo się wtedy działo.

Niewiele podobnych firm na rynku, zdrowa konkurencja, bliska i przyjazna współpraca z dostawcami, szybko przyrastająca liczba lojalnych klientów, dla których ważny był nie tylko sam sprzęt, ale i relacje pomiędzy dostawcą a odbiorcą, a przede wszystkim wartość dodana, jaką od początku nasza firma oferowała – pełną i nieograniczoną obsługę klienta nie tylko do momentu sprzedaży, ale głównie stałą pomoc i pełną obsługę posprzedażową.

Od początku klient był dla nas najważniejszy. Profesjonalna obsługa od doradztwa, poprzez właściwy dobór rozwiązań, zaproponowanie najbardziej korzystnej oferty, sprzedaż i co najważniejsze - sprawna, profesjonalna i szybka obsługa serwisowa, czego najczęściej brakuje naszym konkurentom, którzy kończą współpracę najczęściej na etapie sprzedaży.

Nigdy nie mieliśmy planów, aby stać się ogromną firmą. Zawsze wydawało się nam, że nadmierny rozrost firmy wcześniej czy później wpłynie na zmianę myślenia i podejścia do projektów, a w konsekwencji na pogorszenie obsługi klienta. A to dla nas było i jest niedopuszczalne.

Poza tym im większa firma, tym więcej szczebli, procedur, tym dłuższy proces decyzyjny, tym dłuższy proces obsługi klienta.

W zamian woleliśmy skupić się na najważniejszej wg nas rzeczy, jaką jest jak najwyższa jakość i najpełniejszy zakres tej obsługi, zgodnie z mottem:

„…Bądź na tyle blisko swoich klientów, aby powiedzieć im czego chcą, zanim sami się na to zdecydują..”.Steve Jobs

Z perspektywy czasu myślimy, że było to właściwe podejście. Patrząc na wiele innych firm konkurencyjnych z naszej branży, które zaczynały razem z nami lub niewiele później, część z tych, które przetrwały, rozrosły się mniej lub bardziej, ale tylko nieliczne z nich mogą nadal cieszyć się pozytywną opinią klientów.

Najczęściej wymieniane przez klientów bolączki dotyczą pogorszenia obsługi posprzedażnej, w tym: utrudnionego kontaktu, wydłużenia czasu reakcji, bardzo długich terminów oczekiwania na poradę i serwis urządzeń.

To nie nasza polityka. Podsumujmy zatem:

Dlaczego My?

  • Jesteśmy Profesjonalni pod każdym względem

Klient i jego potrzeby są zawsze dla nas najważniejsze. Staramy się, aby klient dostał od nas dokładnie to, czego potrzebuje. Dlatego zaczynamy od dokładnej analizy ewentualnie weryfikacji potrzeb klienta, staramy się znaleźć jak najlepsze rozwiązanie, pilotujemy jego wdrożenie i co najważniejsze, jesteśmy do dyspozycji klienta po zrealizowaniu zamówienia.

Nie skupiamy się wyłącznie na samej sprzedaży, ale przede wszystkim staramy się być dla klienta wsparciem po jej sfinalizowaniu.

Doskonale pamiętamy o tym, że:

„…Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwol­nić każ­de­go w fir­mie, od pre­ze­sa w dół – po pro­stu wy­da­jąc swoje pie­nią­dze gdzie in­dziej…” - Sam Walton, założyciel i twórca potęgi sieci handlowej Wall-Mart

  • Można na nas polegać w 100%

Jesteśmy niezawodni – jak się do czegoś zobowiążemy, na pewno to zrealizujemy, dodatkowo w możliwie najkrótszym czasie

Niezależnie od ilości projektów, dotrzymywanie terminów jest dla nas najwyższym priorytetem

  • Jesteśmy Ekspertami

Posiadamy gruntowną wiedzę nt rynku, jego rozwiązań, oferowanego sprzętu.

Jesteśmy dobrzy w tym co robimy, oprócz wiedzy posiadamy, z racji długiego i bogatego doświadczenia, ogromne umiejętności – nie ma dla nas rzeczy niemożliwych w zakresie sprzętu, który oferujemy.

 

 

  Zapraszamy do współpracy !

Szybki kontakt 22 632 07 93 altarex|altarex.com.pl| |altarex|altarex.com.pl