Zestaw na bazie SYMFONIA®
Aplikacja SYMFONIA® Premium to pierwszy na rynku polskim zintegrowany pakiet wspomagający zarządzanie w małych i średnich firmach. Ułatwia m.in. ewidencjonowanie, aktualizację, inwentaryzację i umarzanie środków trwałych, niskocennych składników majątku oraz wartości niematerialnych i prawnych. Umożliwia ewidencjonowanie obcych środków trwałych wykorzystywanych na podstawie umowy leasingu, wynajmu lub dzierżawy. Prowadzi również ewidencję miejsc użytkowania środków i ich części składowych. Rozlicza koszty zgodnie z przepisami o dotacjach.
czytaj dalej wyślij do nas zapytanieModuły wchodzące w skład Symfonia ERP to:
- Symfonia Handel,
- Finanse i Księgowość,
- Contact Manager,
- Sage Analityk Sprzedaży,
- Środki Trwałe,
- Symfonia Kadry i Płace,
- Zarządzanie produkcją i
- ERP Business Intelligence.
Kompletny zestaw do zarządzania firmą na bazie Symfonii obejmuje
- drukarkę etykiet - opcjonalnie: Zebra GK 420t / ZD420t
- terminal - np. Datalogic Memor
- oprogramowanie SYMFONIA® Premium
- oprogramowanie SmartKolektor - wzbogaca funkcjonalność Symfonii, dając jej możliwość obsługi danych za pomocą przenośnych kolektorów w technologii kodów kreskowych, umożliwiając tym samym m.in.: pełną inwentaryzację środków trwałych, inwentaryzację magazynu, kompletację oraz przyjęcie/wydanie z magazynu
- zestaw materiałów - Folia PP 50x30 - 3 tys. szt. + taśma barwiąca Resin 64/74 do zadruku etykiet.